fredag 16 oktober 2009

jobba jobba jobba!

Jag har hamnat i en fas just nu då jag bara vill jobba och jobba. Jag tycker det är super kul att jobba och gör det gärna varje dag. Som det ser ut nu så är jag inte ledig förns efter jul, hoppas jag. jag hoppas på att kunna stanna kvar på båda jobben. Jag jobbar på Saker och sockors nya butik i krämaren som jag har nämnt tidigare, vi har kläder och filtar och vi kommer även få in gosedjur, täcken och ännu mera filtar. jätte spännande! just nu har vi tröjor med diverse tryck på från 50 kr. Mitt andra jobb är Mischief, världens finaste smyckesbutik. Gud vad jag älskar att jobba där, jag ser inget utav mina jobb som ett jobb för att det är så kul att jobba där. jag tror det är därför jag vill jobba så mycket. jag hoppas och ber till gud att jag får stanna kvar där, Malin, Therese och Camilla är helt underbara och alla smycken som man får stå och sälja är helt underbara också.

Idag är det fredag och det betyder fredagsfrossa för mig och Susanne, jag bjöd den här gången, det blev en vaniljlatte för hennes del och jag fick kaffe med chokladsmak =) Waynes coffee killarna är super duktiga och super trevliga, det kan jag tipsa om =).

Jag har precis gjort en skinkpannkaka á viktväktarna som jag och min Sambo ska sätta tänderna i. Känns konstigt att säga sambo, men han är ju det nu, på riktigt =). Underbart!

Hör av er om ni vill komma på ljusparty den 28 oktober kl 20.00.

Ha det bäst! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar