onsdag 28 oktober 2009

Ljusparty

Idag är det onsdag och då är jag ledig, det var väldigt skönt att ligga och dra sig i sängen och inte behöva tänka på att man snart ska gå upp och göra sig i ordning för jobbet. Men det blir då ingen vilo dag idag inte, ska städa, till banken och förbereda inför ljuspartyt. Vi värkar bli endel tjejor och någon kille, det ska bli kul faktist. Det enda problemed är ju att jag vet inte hur vi ska få plats i min lilla etta. tror det får bli köket. vi får se hehe.

Har nyss fixat internet här, det gick sönder på någe vis och fråga mig inte hur jag gjorde för att få igång det igen, men jag klarade det till slut! =). Känner mig så tekniskt så!

Imorgon bitti ska jag till bästa Ida och fixa håret, ska fästa upp mina extensions lite, dom har vuxit ut ganska långt nu. Men hon hade så rätt när hon satte i dom, jag vande mig vid dom och nu vill jag nog aldrig ta ut dom. Dom är ju inge så långa som dom många andras. Jag fattar inte hur människor vågar gå ut med sånt där hår, det ser ju inte äkta ut! Är det inte meningen att extensions bara ska bli som en förlägning på ens eget hår?

nej nu ska jag väll sluta babbla här och ta och göra någe vettigt istället.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar