onsdag 9 september 2009

Desperate housewife!

Jag känner mig lite som en sådan.. Jag diskar och lagar mat och shoppar.. ja, jag jobbar ju ibland men det är ju inte så regelbundet haha.

Idag ska jag och Elina upp på stan, sitter och väntar på att hon ska vakna =) Jag ska köpa presenter till Linn och Emeli som fyller snart. Linn fyller 20 och Emeli 22, får se vad jag kan hitta, några tips?

Pappa fyller år idag! grattis! Hans presenter ligger här på vardagsrumsbordet.

Har lite problem med jobb.. jag har för mycket jobb.. haha och mer kommer det att bli så jag vet inte vad jag ska göra.. jag blir kanske tvungen att sluta ett eller kanske till o med två och det känns inte så kul, jag gillar ju jobben..

Nej, nu ska jag diska lite
kram på er!

2 kommentarer:

  1. Du får hälsa grattis från oss i familjen johansson:D
    säg t om du måste sluta något jobb o du hör att de behöver nytt folk. Du kan ju tipsa om mig^^ kramar Frida

    SvaraRadera
  2. Tack Fia för din fina komentar på min blogg :))
    Du e ju en av dom bästa kunderna ja har, alltid roligt när du kommer.. Ser fram emot nästa vecka när vi ska sätta i dina extensions :)) Du kommer bli ännu snyggare än du e nu :))

    Ett tips på present, ja har tagit hem mini volym tänger som e jätte smidiga o alla som köpt dom e super nöjda.. Dom kostar 250:-

    Kram Kram

    SvaraRadera