torsdag 17 september 2009

Frisörbesök!

Ett besök hos min frisör går alldeles för fort, även fast jag satt där 4,5 timmar igår.. haha. Jag satte i mina extensions och färgade håret och klippte till extensions och det tog ju sin tid men ändå vill man sitta kvar där! Hon är så rolig och trevlig och så duktig på allt hon gör! Ska ni till frisören snart så boka in en tid hos Ida Berggren på skönhets companiet som ligger ovanför Face stockholm. Eller så kan ni kika in på hennes blogg http://idahair.blogg.se/

Jag har nyss vaknat, jobbade till 7.00 imorse. En väldigt jobbig natt och det kändes som vi aldrig skulle bli klara men till slut! haha. Kändes så konstigt att möta alla människor som skulle till jobbet när vi skulle åka ifrån jobbet.

Nej nu ringde Elina och vill att jag ska följa med till affären så det ska jag göra =)

2 kommentarer:

  1. Oooh, lägg in en bild på ditt nya hååår! :D Kram

    SvaraRadera
  2. Tack tjejen, va glad ja blir :)) Hur känns nya håret ? ? Kramar

    SvaraRadera