måndag 7 september 2009

ja.. som ni kanske läste i mitt förra inlägg så har det varit lite körigt men jobb och kompisar och pojkvän.. det är endel att fixa med nu förtiden. Just därför har jag varit dålig på att uppdatera.

Jag har även mått lite dåligt också.. det känns som jag jobbar rumpan av mig med 3 jobb, jobbar dag och natt, tar hand om lägenhet och fixar massor med grejjor till allt och alla men får aldrig någon uppskattning.. inte äns här hemma får jag ett tack när jag lagat mat eller jobbat som en dåre för att vi ska kunna ha lägenheten eller när jag jobbat natt och kliver upp klockan 10 för att städa lägenheten så att han kan göra något kul med sina kompisar.. Jag känner mig inte uppskattad av någon just nu.. bara av mamma såklart. Min bästaste mamma, vad hade jag gjort utan dig.

Jag orkar inte tävla med andra om att vara så himla duktig hela tiden eller att kunna saker. jag är jag, deal with it! jag är inte bäst på allt och jag kan inte allt men jag gör fan mitt bästa hela tiden! Fick ett mail nyss av min chef på ena jobbet där det stod att jag var duktig, så det var jätte skönt att höra. men jag tycker det är så konstigt att folk nästan aldrig säger tack när man fått hjälp eller nåot liknande. Jag är alltid jätte noga med att säga tack och visa min uppskattning med mera.. men man är ju olika..

Linn var här en stund och hälsade på idag, så kul att se henne igen =) vi drack lite te och pratade om allt möjligt. Snart kommer min sambo hem så då ska jag laga mat och sen ska vi ut och gå lite. Jag älskar att gå nu förtiden! sen jag flyttade går jag i stort sett varje dag och så går jag ju mängder på jobbet, man ska ju gå 10 000 steg om dagen och jag brukar lyckas komma över det, lååångt över det.

Man kan tydligen inte kommentera mina inlägg av nån konstig anledning.. jag ska försöka fixa det men jag vet inte hur...

Nej, nu ska jag laga fiskgratäng.

1 kommentar:

  1. Gumman då..

    Vet hur du känner dej, ja har oxå känt mej otroligt nere o ouppskattad en längre tid o känt mej deppig o att allt ba e skit för en tid sen..
    Men ja lovar d blir bättre :))
    Ska berätta om mina jobbiga perioder för dej när du kommer nästa vecka o berätta om hur ja fick mej sj att må bättre :))

    Du e ju helt underbar som människa, glöm inte d ! !

    Kramar

    SvaraRadera