tisdag 15 september 2009

Ny dag..

Ny dag idag.. jag ska väll ta itu med diverse grejjor här hemma, sen ska jag färga håret på Elina. Det ska bli väldigt spännande! Och sen ska hon och jag vidare till jobbet. Hoppas att det blir ganska tidigt ikväll för imorn ska jag till Ida och fixa håret. Utväxten ska bli fixad och så ska jag sätta i mina extensions också, jag är sjukt nervös inför det.. men hoppas på att det blir bra..


Igår var jag och baby på Marieberg Galleria som det heter nu =P vi köppte en Xbox!! haha så vi har suttigt och spelat större delen av kvällen och natten igår. Jätte kul är det, kom hit så tar vi en turnering och några drinkar =P


Jag funderar på att ha ett ljusparty igen.. men jag skulle behöva veta hur många som är intresserade av att komma. För är det inte så många så är det ju ingen idé att ha något.. ni kan väll höra av er om ni är intresserade?


Ett ljusparty är typ som ett tupperware party. Det kommer en person (i det här fallet min kompis Emma) och presenterar olika ljus och ljushållare, företaget som heter partylite har även spa grejjor nu förtiden. Och så får man beställa det man vill ha, man är inte tvungen till att beställa något. Och medans allt detta bjuder jag på fika =).

2 kommentarer:

  1. Hej Fia gumman, va härligt att ni blivit sambos =)..jag tycker det låter jätte mysigt med ljusparty, jag kunde ju inte komma sist, så ja hopaps jag skulle kunna denna gången..ja är inte såå uppbokad nu för tiden, så hör gärna av dig om de blir av!! Kramar Ellen Ferm.

    SvaraRadera
  2. dobidobidobidobido. hej krannen.

    SvaraRadera