torsdag 15 januari 2009

Mitt första blogginlägg

Jaha, då var man av med blogg oskulden. Och det är nog ungefär som med sex, det blir bättre och bättre. min blogg kommer inte handla om något speciellt, det jag kommer skriva om är vad som händer i mitt liv och vad jag har för tankar om saker och ting. Kom gärna med förslag eller tips på vad som kan göra bloggen bättre.





Måste pusha lite för http://www.nelly.com/ en super bra sida med kläder för alla åldrar.


Jag beställde 2 par trosor och en jätte fin klänning där ifrån i måndags, och idag 3 dagar senare hade jag beställningen i brevlådan. För andra sidor kan det ta upp til 2 veckor så jag blev glatt överaskad när jag gick till brevlådan idag och såg en nelly påse ligga där.







Jag är överlycklig över klänningen jag köpte; en sommarklänning av märket hillfiger denim.
Eftersom jag har stor byst är det väldigt svårt att hitta klänningar i den här modellen som sitter bra över bysten eller såm man i över huvutaget får på sig, men den här satt perfekt. Det har resår i ryggen så man har några extra cm där och med hjälp at skenorna på sidan så håller den sig uppe.
Den är helt gjord i bommul och har till och med fickor på sidorna, mycket praktiskt.





Torsdag idag, vad ska man hitta på då tro. Har lovat min mor att jag ska plocka bort lite av julen, jag har lite blandade känslor inför det faktiskt. Det ska bli skönt att få bort det så att det ser normalt ut igen och plockar man bort julen betyder det ju att det snart är sommar men samtidigt är det lite mysigt med alla tomtar å stjärnor överallt. Ska även försöka mig på att ta en liten promenad tänkte jag.
Jag hoppas ni är nöjda med första inlägget och som sagt, kom gärna med tips och förslag.

1 kommentar:

  1. Sex? Nämen blomman vad praaatar du om haha
    Kram Jess

    SvaraRadera