fredag 23 januari 2009

Trevlig dag

Har haft en väldigt trevlig dag idag, den spenderades mästa dels med Emeli, vi träffades på stan och åt lunch på Jensens, mysigt ställe med såååå god mat!! Många som man gick med på gymnasiet jobbar ju där också, så det är kul att se dom i action ibland hihi. Sen tog vi en runda på stan, köppte 3 par trosor på Gina tricot, äääälskar deras trosor och ett par jeans shorts på zara. har aldrig gillat den affären.. jag vet inte varför men det har bara inte varit nått för mig. Det ser ju så tråkigt ut när man kommer in och alla som jobbar är helt svartklädda och ser så arga och allvarliga ut. Nej, det är en väldigt tråkig affär. Skulle sola idag också men det blev inget med det, det tar jag på söndag istället. Vid halv sex åkte jag till Varberga till familj nr 2, pojkvännens syster fyller år på tisdag men jag tror inte jag har möjlighet att åka dit då så jag gav henne presenten idag. hon fick en parfym - Gucci Envy me. Pojkvännen min har tjatat hur länge som hällst på att han vill köpa den till henne för han tycker den lucktar så gott på mig, så jag köpte den till henne från mig och honom. Hon tyckte jätte mycket om den, såklart!



Imorgon blir det att åka och shoppa med pappa i barkarby, en liten by full med märkesaffärer som har 30 - 70 % rabbat. Typ som vingåker fasst en hel by, skit bra ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar