måndag 10 augusti 2009

Ikea och Marieberg

Idag har jag varit på Ikea och marieberg med Siri och Kristin. Kristin hittade lite till barnrummet och Siri till köket, jag själv har ju shopping förbud tills i helgen då jag ska flytta men jag kunde inte låta bli och jag köpte en klänning på MQ för halva halva priset.. den kostade 99 :- kan jag inte få vara värd det =P

Längtar efter helgen, då blir det flytt till Hertig karls allé med Marcin. Det känns jätte skönt att äntligen ha något som är vårat och att få vara ensamma.

Marcin åkte till Malmö för att jobba imorse och lämnade mig ensam i Örebro =( Ser ju inte så mycket av honom, han åker runt i sverige och byger =( men man måste ju jobba för att kunna leva anntar jag.. Det blir nog förhoppningsvis mycket jobb för mig med nu i höst, har ju 3 jobb =)

Måste säga att jag älskar mitt liv just nu, sånt går ju i vågor men just nu kan det inte bli mycket bättre =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar