torsdag 27 augusti 2009

Nya stövlar!


Grisen va och hälsa på mig igår, ååh henne har jag inte sätt sen Metallsvenskan i Maj. Min bästaste gris, jag saknar henne så mycket. Jag tycker hon ska ta och flytta tillbaka till Örebro. Hon kan ju bli min granne, som dom flästa andra är haha. Det är sjukt vad mycket folk man känner som bor runt här. Men det är ju kul och skönt =P. man blir mindre ensam på något sätt.

Mitt älsko och jag tog en promenad upp på stan idag med, vi har börjat gått väldigt mycket nu, det är jätte skönt! Idag shoppade vi lite till lägenheten, lite kläder till honom, underkläder till mig och ett par nya stövlar till mig. Men jag vet inte vad jag tycker om dom, jag tror jag gillar dom men jag skulle villja ha lite smakråd, så ni få som läser min lilla blogg kan väll säga vad ni tycker?

Imorgon är det dags för nattjobb igen, inte jätte peppad och känner mig jätte hängig. Men jag ska köra som fan imorn, det blir nog bra =). Det är Noramarken i helgen också, dit ska jag försöka ta mig =).

Siri, jag tycker vi bokar biljetter =) om du fortfarande vill förstås, hör av dig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar