tisdag 18 augusti 2009

Sådär ja, då sitter jag här igen.. faster/moster har precis åkt. Hon var här och fikade och tittade på lägenheten. Hon var imponerad av köket, dom flästa blir det när dom ser det. Det är väldigt stort för att vara en etta. Jag bakade muffins åt oss, dom blev väll sådär.. haha men dom gick att äta =).

Har fått schemat från conventum för hösten, är ledig 4 helger av 17.. inte kul!! och det mästa jag jobbar är natt, hejdå mitt sociala liv.. känns inte så kul.. men jag får prova och så får vi se hur det går. Det kanske går jätte bra licksom.. Det jobbiga är ju att Marcin bara är hemma på helgerna så det blir ju inte så mycket jag får se honom.. men men..

Nu ska jag sätta på filmen jag hyrde idag, En shoppaholics bekännelser. Boken var ju jätte bra så nu får vi se om filmen är lika bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar