tisdag 25 augusti 2009

Löning idag =)

Japp, idag är det löning =) så då ska jag och Emeli upp på stan och titta lite. Letar väll inte efter något speciellt men nått ska vi väll hitta =)

Jobbade på Mischief i söndags och igår, as kul! älskar värkligen det jobbet, vill jobba där jämt! Det kan ju vara lite långtråkigt ibland men på nått sätt är det kul ändå =).

På fredag blir det att jobba natt igen, det var inte så jobbigt som jag trodde att jobba natt. Klart att det inte var lätt men jag ska nog klara av det också =). Vi började ju 20.00 och slutade typ 4.00 så det blev ju som en vanlig utekväll fast vi inte festade.. men lika kul =P.

Mycket givande blogginlägg =P
Nu ska jag duscha så jag kommer iväg upp på stan i tid för att träffa Emeli. Uppdaterar mera senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar