fredag 14 augusti 2009

Konstigt..

Det är konstigt hur allt kan vända bara sådär helt plötsligt. Allt var ju super bra, lägenhet, pojkvän, jobb, allt var sjukt bra. Nu har jag fått reda på att jobbet jag precis börjat på är ett nattjobb, vilket igentligen inte skulle göra nått om det inte vore så att jag nästan aldrig kommer få träffa min pojkvän.. plus att det kommer bli väldigt svårt att pussla ihop alla jobb.. har ju 2 dagjobb som är extra och så det här nattjobbet. jag vill ju jobba så mycket som möjligt men det kan bli svårt.. men jag får försöka..

I alla fall så var det ju första dagen på nya jobbet igår, tycker det gick bra för mig. Det är ju sjukt svårt att hitta på alla ställen men det lär jag mig så småning om =) och folket som jobbar där är jätte trevliga =) så det blir nog bra.

Sen så var det bara att springa vidare till Mischief, ÄLSKAR ATT JOBBA DÄR! åh det är så roligt! Mitt drömjobb =)

Idag ska jag jobba 3 timmar och sen ska jag hämta nyckeln till lägenheten hos Emma =) Så imorgon flyttar jag =) Men baby kommer inte hem förns imorgon trodde han.. vill att han ska komma hem nu!

Nej, nu är det dags att göra sig iordning och cykla till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar