måndag 17 augusti 2009

ny inflyttad

jaha.. nu sitter man här i nya lägenheten.. själv.. vad skulle jag flytta för?? Vill flytta hem igen, jag vill inte vara ensam på nätterna, eller på dagarna häller för den delen..

Baby åkte till skövde imorse, ska vara där tills på torsdag typ, känns jobbigt att vara utan honom men någon måste ju jobba och tjäna pengar =P Så jag ska väll försöka få lite ordning på lägenheten eller nått.. den är ju skitig som fan nu.. efter att vi gått in och ut med skor och grejjer.. Men den är fin, vi har en etta på 48 kvm och ett jätte stort kök som jag älskar =) Vi har inte kunnat köpa allt än, soffbordet var slut och lika så köksstolarna så där har vi klappstolar står. Tavlor och gardiner har vi inte häller fått upp än, men det kommer. Jag har ju tur som har en karl som är väldigt händig eftersom ja själv inte är så duktig.. haha jag tycker det är jätte kul men jag kan inte =P

Jaha.. nä nu ska jag sätta igång med städningen =)

1 kommentar: