fredag 14 augusti 2009

Nu har Emma, Anna och Carro varit här och lämnat nyckeln till lägenheten, shit.. det närmar sig.. haha imorn går flyttlasset. Men baby kommer inte hem förns imorn kväll så det blir ja, mamma och pappa som får sköta det mästa. Vi ska till Ikea och sköpa köksmöbler, soffbord, säng och massa mera småsaker som man måste ha. sen ska vi till Willys och köpa ännu mera som man måste ha. Det blir mycket att göra =) vilken tur att jag gillar sånna dagar =).

Men vad jag önskar att jag träffade det gänget mer, Anna, Anna, Emma, Malin och carro. Gud vilka sköna tjejer det är. Så lätta att prata med och umgås med, åh jag tycker så mycket om dom =).

Jag saknar min marie-logris väldigt mycket.. vi har ju inte träffats sen hm Metallsvenskan eller nått.. ska ta och ringa henne när jag får pengar på mobilen. Vill höra så allt är bra och vad som är nytt =).

Nu ska jag nog lägga mig och titta lite på tv.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar