onsdag 12 augusti 2009

Underbart =)

åh allt bara känns så bra just nu, jobb, kärlek, familj och vänner allt är sååå underbart nu!

Jobbade på Mischief idag, gick jätte bra facktist va mycke trevligt folk som kom in =). Elise kom in en sväng och hälsade på, jätte kul att ha kontakt med gammla kompisar igen. Kristin var inne en sväng också, hon köpte en jätte fin svart väska. Åh vi har så fina väskor nu, kom in och titta vettja =) kanske hittar ni nya höst väskan där =).

Imorn blir det första dagen på Conventum, är jätte nervös men tror det kommer gå bra. Har ju en grym chef vid namn Linn =) Linn gick i samma klass som mig på hotell & restaurang på gymmnasiet och nu har hon tagit sig så långt att hon är chef över städ på conventum, hur coolt är inte det!? Sen efter det ska jag jobba på Mischief, fullspäckad dag imorn. Men det är både kul och skönt, jag älskar att jobba! Jag älskar nog det mästa nu.. hihi

På fredag ska jag till Emma och hämta nycklarna till lägenheten, spännande!

Siri är du nöjd nu? =P flera blogginlägg i sträck =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar